26 November 2010

.cerita kawan II.

kawan ni kawan lame, kawan semasa dan insyallah kawan sampai bilabila,
sekarang die buat derk je dengan aku (text, pm or etc) dan sekali buat kenyataan balas: 

"kalau dah sayang kena show the love between us"

kenyataan balas ini ditujukan untuk kenyataan aku yang macam ni:

"‎.i hate when my friends keep on talking about her BF or his GF, just keep it as a secret, your love not OUR love, let she or he be the BEST just in your HEART, yess YOUR ♥.

so maybe mungkin die kecik hati ?
oke, nak jelaskan aku punya siPeneman hati juga tapi tak perlu untuk terlalu luahkan isihati melampau lampau, pandangan aku ade sebab:

  1. lelaki ni kalau kite luahkan sangat rase hati, die jadi lemak so biarkan die raguragu dengan hati kite, jangan senangsenang buat die rase kite dah jadi milik die.
  2. bila boy or girl yang luahkan , contoh: sayang, i love u so much, u are the most important person in our life. *contoh oke ! korang cube la bace ulangulang, ape gile ke dengan partner yang belom tau lagi jadi ke tak nak cakap die important. shit ! lagilagi yang ade parents kat fesbuk, kalau parents bace, tak ke kecik hati, penatpenat orangtua bela, jage elokelok, senangsenang partner korang yang dapat title VIP tu ? rasional sikit la kawan. cinta pun jangan lupa tepitepi.
  3. kau bikin cinta itu murah ! cinta mahal pada aku, cinta macam orang duludulu, main cakcak ! perempuan sentiasa di belakang biarkan lelaki yang bersuara. mungkin aku terlalu konservatif ? hurmm..

soryy beb ! au revoir !


.tementemen.