23 April 2011

peperiksaan musim

uit uit musim peperiksaan dah tiba, dah lepas dua kertas pun dah.

aku cuba berlaku baik dengan tuhan.ye! walaupun nanti mesti ada sakitkan hati tuhan lagi.

tapitak apa, aku bukan jenis putus asa.

nak periksa ni, aku cuba untuk tak buat hal, tak nak lagi sebok dengar gosip, tak nak lagi gaduh-gaduh. senyap je. tak nak balas bila orang buat jahat. senyap je. heee
kita berjaya puasa dua hari- mula-mula niat nak diet tapi mak kata tak elok nanti tuhan tak berkati.
hee dah tu niat macam biasa-lah : kerana ALLAH. semoga kebaikan berpuasa ni ada rahmat-nya.

ouh oke! nak keluar pergi beli makanan. selalunya aku suka kedai yang ada nasi banyak dan murah walaupun tak sedap! hee kalau nak sedap tunggu duit banyak sikit. hee aku kat rumah je demand lebih tapi kat tempat orang tau berjimat dan sentap je la apa yang terhidang. cewah. dah ! chalobeteh!