02 May 2011

perempuan yang buta

sorang-sorang hawa mengadu cerita pasal hubungan mereka

aku fokus pada mereka yang berhubungan dengan tunang atau suami orang

ehem ! ehem !!!!!

serius guwa sebagai perempuan mahu jeling tajam kat lu orang (perempuan buta)

menyampah dan kesal punya member seperti kalian

hello, guwa- err..aku bercakap pasal aku ada pengalaman

kau orang kata kau orang sayang mamat tu

so tak mau tinggal la KONON.. KONON

habis kau orang tak ada fikir perasaan orang lain ke

orang yang lagi punya ikatan serius dengan mamat tu?

isteri beb. tunang beb. kau ape dengan dia? setakat 'awek'

okay boleh diri dekat tingkat 18 dan terjun

tak pun aku sendiri tolong tolak

benci dengan perempuan takde mata dan akal macam kau

okay, tadi aku kata aku ada pengalaman

iya, memang susah nak buang mamat yang kita dah feeling habis

tapi kasik buka minda luas-luas

itu orang punya yang kau nak jugak apehal?

bahagian kita nanti ada la. kecoh la perempuan macam ni

buat malu la jadi perampas. sekian.