18 September 2010

.contest di mukebuku.

menjelang nak raya hari tu


aku sengaja buat contest kat mukebuku.




idea tecetus bila kebosanan, 


keseorangan dalam bilik 


menunggu waktu untuk pulang ke kampung halaman.




duit syiling yang bertaburan aku susun-susun kasik kemas,






aku post kat mukebuku,


tag member-member,


siapa dapat kira dengan tepat,


dan tiga orang yang pertama menjawab akan di beri duit ni.


sebenar niat nak bersedekah 


tapi macam tak seronok bila bagi kosong je.


=P




contest seterusnya mungkin barang atau pun duit jugak.




aku terbaca satu cerita, yang mana bila bersedekah 


terhapus dosa sedikit demi sedikit


dosa aku melambung, mungkin dengan cara ni


aku tak duduk lama-lama kat neraka. 


insyaallah




.aku sentiasa risau tentang hubungan aku dengan ALLAH.