22 January 2011

apa perasaan bila jadi cantik ?

bonjour !

cantik. subjektif.

aku teringin nak tanya orang cantik. mesti kau punya life gila best kan? yelah, perfect face plus ouhh body? tapi mostly, mereka sombong. opps! persepsi negatif lagi sekali. soryy !

tapi pelik pulak bila ada yang cantik ni mengadu life dia tak secantik apa yang dia ada. ouhh ! manusia kan? mana ada sempurna.

aku asyik risau dengan berat yang makin lama, makin menuju puncak plus semakin lemak bertambah semakin jerawat bertambah. muka makin .. ! oke takpe, letak tepi tu semua.

kira oke juga lah aku sekarang dari yang dulu, rasa kalau muka yang dulu, boleh buat orang tengok aku macam doraemon bergerak je.

*kakak aku punya ayat: dek, macam mana muke sekarang boleh comel (walaupun dia agak lambat untuk menyebut perkataan ini)? dulu kan muka biasa je, takde la macam sekarang?*

membuktikan betapa teruk nya aku yang dulu kan?

au revoir !