09 December 2010

.entry spesel untuk aow.



aow adalah kuceng comel yang asyik mintak mintak makan kat rumah aku ..
cara dia jerit 'aow aow' sangat comel, bunyi macam mintak simpati je,
kadang kadang nak sapu sampah ke nak basuh baju sampai kena stop kejap sebab semata mata nak layankan aow tu makan, jilatjilat bulu, nak halau kuceng yang gaduh dengan dia ..

aow ni kuceng jantan lelaki tapi die pondan, oopps! hehe
serius! die pondan, dengan kuceng betina perempuan pun die nak takot ..
sebab die pondan la, aku rajin nak jengah die takot die kena buli ! hurmm

aow best sebab die montel, gumok, ekor beso, tapi kotor sikit ..
maybe owner die buang die macam tu, takde sape nak basuh,
aku nak bela tapi die kuceng jantan lelaki, suke sangat srettt sane sini,
sebab die comel, bunda and aku tak pernah marah die srettt ..
huhuhu kalau kuceng jantan lelaki lain srett dah lama kena huarghhhhh dengan penyapu! hehehe


bertuah kan jadi aow, ade orang sayang, die nak tumpang tido atas washing machine pun oke je,
kalau kuceng jantan lelaki lain dah lame tak sempat tido lena dah kena halau .. ngee!

aow comel, teman aku time cuti ni, sebelum ni aku ade bela sekor baby kuceng, lepas die hilang, terus taubat tak mau bela lagi, sebab bile die hilang, aku boleh nangis macam ade orang meninggal lak, huhu time nangis kena sorok sorok takot orang tanye, tak tau nak jawab ape. hehehehehe



.aow aow aow.