07 December 2010

.sikula sikula.

*sikula = sekolah

dah dua tiga empat lima hari berukben / mr. bb / broadband buat hal, sakit mental !
macam macam foto nak di upload tapi tak menjadi,
lantak - lah! nak hangin pun kau hanya se-ekor berukben !

korek korek folder kat laptop ..
terjumpe foto foto raya tahun ni, foto foto dengan member gile aku, kiteorang lalu kat sikula lame sultan abu bakar girls school, bangga gile dapat masuk, lagi lagi guard, makcik makcik cleaner still ingat muke kitorang ni, mane tak ingat budak budak nakal woahhh!

aku ni jenis pendiam, so cikgu cikgu kurang detect kenakalan aku, tiap kali hari terbuka, cikgu bagi komen aku ni senyap sangat - suka study sendiri, bila balik mak aku siap cakap betul ke anak mak baik sangat kat sikula .. huhuhu mak aku kenal siapa aku, depan cikgu memang cover baik punyeeee !

time form four, aku ditawarkan masuk four science one, tapi aku taksuka sebab budakbudak kelas tu semua skema gile.. huh! so aku stay je dalam kelas sciencetwo sampai form five.

.seat minah rendang kena depandepan.

.tuck-shopp kiteorangg, nasik lemak telo goyangg terbaikk.

.co-op!! lepas kantin gi sini la, sonok makann je time ni.

.cool! gedegang ni selalu je abes stok sebab student sikula ni kuat berair =P.

sayang gile kat sikula ni,
seronok sangatttt!


dalam setiap perjalanan, yang ini antara terindah ! peace!



.sekolahku sorgaku.