16 December 2010

.kak nam.

dalam persahabatan kadang kadang ada je yang cemburu di antara satu sama lain, hurmm.. manusia tetap manusia yang punya hati busuk.

aku, dia, mereka berkawan dah lama, kami kenal sejak sekolah menengah, entah kenapa sejak dua tiga empat lima menjak ni ade pulak yang bermasam muka. hurmm.. selidik selidik rupanya ada batu api yang tolong jadi kak nam lak dalam hubungan kami. ouhh terel la kamu! dasat memang dasat, aku sampai terdiam bila nama kau yang jadi punca, terdiam, kaku, sedih amat amat !

kami memang rapat, malas nak fikir bukan bukan kenapa kiteorang dah renggang. akhirnya, dapat tahu .. seorang di antara kami yang mencemburui kemesraan di antara yang lain, membuat cerita bukan bukan. sakit hati sangat sangat tapi sebab nama kau tetap dalam list member, aku abaikan, aku anggap benda tu dah settle, malas aku nak panjang lebar sebab hati dah terguris. beb, aku cakap betol kalau kau tu pangkat balak, kau ludah aku dengan kahak pun aku boleh tahan, tapi ni kau member la bodoh, aku sayang gile kau maut maut, ape jadah kau buat kiteorang macam ni? puas sangat hati kau tengok kite berpecah. erghhh ! sudahh.. aku cuba untuk senyum selepas ini, kau bikin hati ini terkopek.

biar aku senyap tanpa bicara, bila aku bersuara, aku suka guna tangan kaki. soryy mangkuk !

*still de rasa nak lempang muka kau !


.kawan lawan.